amazzzinn:

amazzzinn:

💎

LOML.

di-johnlock:

It’s not over, don’t forget

(Source: seven-percent-solvtion)

eurotrottest:

odditymall:

The Defender is a pepper spray that when sprayed takes a picture of the person you’re spraying and sends it the police along with your GPS location, user information, as well as flashing a bright light in the attackers face and emitting a loud alarm.
—->http://odditymall.com/pepper-spray-that-takes-a-picture-and-alerts-the-police

BRUH
eurotrottest:

odditymall:

The Defender is a pepper spray that when sprayed takes a picture of the person you’re spraying and sends it the police along with your GPS location, user information, as well as flashing a bright light in the attackers face and emitting a loud alarm.
—->http://odditymall.com/pepper-spray-that-takes-a-picture-and-alerts-the-police

BRUH
eurotrottest:

odditymall:

The Defender is a pepper spray that when sprayed takes a picture of the person you’re spraying and sends it the police along with your GPS location, user information, as well as flashing a bright light in the attackers face and emitting a loud alarm.
—->http://odditymall.com/pepper-spray-that-takes-a-picture-and-alerts-the-police

BRUH
eurotrottest:

odditymall:

The Defender is a pepper spray that when sprayed takes a picture of the person you’re spraying and sends it the police along with your GPS location, user information, as well as flashing a bright light in the attackers face and emitting a loud alarm.
—->http://odditymall.com/pepper-spray-that-takes-a-picture-and-alerts-the-police

BRUH

eurotrottest:

odditymall:

The Defender is a pepper spray that when sprayed takes a picture of the person you’re spraying and sends it the police along with your GPS location, user information, as well as flashing a bright light in the attackers face and emitting a loud alarm.

—->http://odditymall.com/pepper-spray-that-takes-a-picture-and-alerts-the-police

BRUH

hplyrikz:

I can relate to this

(Source: ruinedchildhood)

sparklegirl1987:

masterbaad:

For sparklegirl1987.

Thank you masterbaad hehehe very accurate! 😊😊😊😊

(Source: wafioso)

bvsedjesus:

hermespocketsquare:

codeinelord:

Bobby Shmurda’s hat disappears again. 

he can’t keep a hat for shit lmao

cause his head narrow af lol

bvsedjesus:

hermespocketsquare:

codeinelord:

Bobby Shmurda’s hat disappears again. 

he can’t keep a hat for shit lmao

cause his head narrow af lol

(Source: 1jps)

janthonih:

blasianxbri:

bruhshell:

niadidas:

bishopmyles:

flightlesslexxii:

The caption omg

Lmaoooooooooooooooooooo

WILDIN

LMFAO

y’all niggas are ridiculous, omg.

bruhhhhhh

Lol

wifipasswords:

this is heartbreaking

(Source: unclefather)

spoken-not-written:

heyfunniest:

When someone tickles my neck.. 

I CAN RELATE TO A FUCKING PLASTIC BOTTLE I HATE THIS WEBSITE

imsoshive:

me: what’s for dinner?

her: *spreads her legs*

me: 

image

so, did you not cook or ….. cause popeyes closes at 10 and i need to leave now if i’m gon make it. 

How i be feeling some days

(Source: bctheinternet)

unamusedsloth:

Unnecessary Explosions.